Anmälan om deltagande och datainsamling i NUSO delstudie 1, avslutade utredningar

Den här anmälan gäller deltagande och datainsamling i NUSO, delstudie 1. Studien rör avslutade utredningar för barn/unga
0-17 år inom den sociala barn- och ungdomsvården,
under perioden 231001 – 240331.

Datainsamlingen genomförs under perioden 15 april  – 30 juni 2024.

I anmälan efterfrågar vi kontaktuppgifter till person/er i er verksamhet som ska ta emot enkätlänkar för att skicka vidare till de som ska besvara enkäter. Vänligen observera hur vi önskar att ni fyller i informationen.

För att kunna administrera er lokala enkätlänk behöver vi er anmälan senast 10 dagar innan er planerade start för datainsamling.

Anmälan delstudie 1 NUSO

Bekräfta deltagande(Obligatoriskt)
ÅÅÅÅ snedstreck MM snedstreck DD
Skriv antal med siffror
Har avslutade ärenden som inte ska ingå i studien räknats bort?(Obligatoriskt)
I NUSO ingår inte ärenden som handlar om begäran om yttranden, begäran om hemtagning eller vårdnadsöverflytt samt utredningar som inletts under pågående insats.