8.15 Insläpp.
8.30 Välkomna. Jörg Pareigis och Johan Sterte
8.55 Vilka bidrag kan jag välja att lyssna på? (1a, 1b, 1c och 1d berättar kort om sina presentationer).
9.00 Parallella sessioner 1
1a. Student under pandemin: Studenters upplevelser och tankar om framtiden
Sandra Berginge och Fredrik Olsson
1b. Metodundervisning i pandemins spår
Carolina Camén och Jenny Karlsson
1c. Att utvärdera med användare under en pandemi – handledning i fara när studenter möter testdeltagare på distans?
John Sören Pettersson, Gunnar Olsson och Henrik Andersson
1 d. Various digital learning spaces for first-year mathematics courses
Mirela Vinerean
9.30 Paus
9.50 Vilka bidrag kan jag välja att lyssna på? (2a, 2b, 2c och 2d berättar kort om sina presentationer).
9.55 Parallella sessioner 2
2a. Öppna undervisningsresurser: val av biblioteksresurser eller öppen vetenskap
Inga-Lill Nilsson och Anna-Britta Nilsson
2b. Kurs för IT-studenter om tillgänglighet hos digitala tjänster
Gunnar Olsson och John Sören Pettersson
2c. Using digital exhibition as an exam form
Carolina Camén
2d. Towards an effective constructive alignment: The case of International Financial Accounting (FEAD 11)
Lazarus Fotoh
10.25 Paus
10.35 Key Note: Torgny Roxå
11.35 LUNCH
12.30 Vilka bidrag kan jag välja att lyssna på? (3a, 3b och 3c berättar kort om sina presentationer).
12.35 Parallella sessioner 3
3a. Distribuerad och synkron handledning. Erfarenheter och lärdomar från att använda Zoom vid laborationshandledning i två programmeringskurser
Peter Bellström, Pierre Sjöberg och Alexander Vestin
3b. Digitaliseringens möjligheter i att erbjuda studenter internationella erfarenhetsutbyten i klassrummet
Henrik Bergman, Tove Askeröd och Erik Månsson
3c. Digital learning of LCA-based courses: challenges and advantages factors
Ali Mohammadi
13.05 Vilka bidrag kan jag välja att lyssna på? (4a, 4b och 4c berättar kort om sina presentationer)
13.10 Parallella sessioner 4
4a. Projektet Lära att lära -Resultat och reflektioner från deltagarnas och gruppledarnas perspektiv
Ulrik Terp, Moa Martinsson och Matilda Gustafsson Lindberg
4b. The teaching hand in remote accounting education: bringing mirror neurons into the debate
Katharina Rahnert
4c. University teacher’s perceptions of practical teaching in higher education
Anne Lindblom och Lena Lid Falkman
13.40
Universitetslärares egen kompetensutveckling
Tomas Jansson och Jörg Pareigis
14.10 Gemensam avslutning
14.30 Slut